restless legs


Har en helt fantastiskt konstig konsert- och festivalabstinens. Det kryper i mig och det finns en konstant känsla av stress över det hela. Men det är ju bara början av mars än, man kan ju knappt mer än planera löst. Och jag ska se två band den här veckan, det är Graveyard, på Katalin i Uppsala, och mina fina vänner från sundsvall, All Electric, på Debaser Medis. Så wtf?

Plus att det mesta är fixat för årets första festival i april, en dag bara, men ändå. Och det känns som att festivalerna i år kommer kunna toppa det mesta, att saker kommer fixa sig lite automatiskt. De har ju redan börjat göra det. But why so restless? JAG VET INTE, GAH!!!



Hmm, näe, nu ska jag ta och klippa i lite kläder/tyg och se vad det kan bli av det iaf.

/sanna

just nu: Capricorn - Orchid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0