All Electric/Uriah Heep på Debaser Slussen


Grabbarna i All Electric var på storstadsbesök i torsdags, klart man måste gå och se dem. De var förband till Uriah HeepDebaser Slussen.


De var klockrent, som vanligt. De levererar alltid live.


Det var en hel del folk där redan när All Electric körde, så det var fullt ös rakt igenom.




Och se Uriah Heep behöver vi ju inte säga så mycket om. Såg nån låt, ingen direkt höjdare.

Hade en sjukt nice kväll iaf, brukar bli så när Sundsvall är på besök. Fick gratis öl, dansa, massor av dansa, och en tjej kom fram och sa att jag hade nice stil och att glasögonen var pricken över. Bara att tacka och ta emot.


Ungefär så här såg jag ut då, lite mer volym i håret fixade jag precis innan jag drog. Men den dansade jag bort. Så kan det gå.

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0