personlighetsklyvning


Sitter och kollar på Metaltownband, och hittar det här supergulliga speed/thrashbandet fårn Finland. Som INTE är det Dethroned som ska spela. Utan det är några snubbar från Värnamo som inte lyckades youtuba/googla fram att deras bandnamn redan var taget av ett finskt band.
Jag vet, det finns inga unika namn kvar, men kanske skulle välja nåt som inte kan leda till youtubeförvirring i alla fall.

Jag har haft en lyckad dag med skatteåterbäring. Den firade jag med att beställa både pass och id-kort. Tjejen med framförhållning, mitt pass går ut imorn och mitt leg gick ut 20de november... 2008. Han precis med att fixa det innan jobbet, satt i en och en halv timma och trodde jag skulle missa det precis eller bli försenad, men tajmingen var spot on. Sen har jag unnat mig skor somjag suktat efter sen de kom i våras, brunt skinn med fransar. Lukten av nya skor, mmmmm!!!

/sanna

just nu: Sometimes Dead Is Better - Nasum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0