sommarslö


Här på bloggen händer det inte mycket. Sommarstängt kanske man kan säga. I lördags drack jag i alla fall det här vinet som mamma lämnade här sist föräldrarna var på besök. Trendig orange färg på rosévin, tror det var helt omedvetet från mammas sida.


Var en intressant lördagskväll är kanske den enkla sammanfattningen. Och jag måste ha attackerat marken med mina knän för nu har det dykt upp diverse skrapsår och blåmärken som jag inte alls vet var de kommer från. Kul.

Dagens händelse var att jag la i lite mer färg i håret, råkade bli lite väl blått på sina ställen så får nog lägga ett mer lila lager på det snart.

Och så har jag gjort chokladbollar.

Och så fick jag en platta med Howl, amerikanskt doomband, på posten, Full of Hell heter den och är fantastiskt bra. Det fina med att beställa från wowhd.se är att skivorna anländer i olika paket, som att få överraskningar lite då och då.

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0