Muskelrock


Ligger lite efter med allt, men här kommer lite bilder från Muskelrock, som jag åkte på i början av juni. Scenerna var så här idylliska, det regnade ganska konstant, alla bilder blev skit och jag hade one hell of a good time.


Hängde mest med olika engelsktalande människor, här en irländare. I bakgrunden pågick wrestling. Som dock var så otroligt dåligt att vi drog efter första matchen. Ett tips är ju att ljudet ska komma efter slaget, inte skrika i förväg.


Campade med massa finnar som hade en buss. Varmt och torrt.


Mer regn, lite band och Amy, en tatuerare från Australien som bor i Göteborg. Multinationell festival.

In i dimman var det, fullt ös och så vidare. I min hand, powerbar och vin.

Sjukt nice hade jag i alla fall. Bestämde mig för att dra dit en vecka innan och ångrade inte en sekund.


/sanna

just nu: Here Today, Gone Tomorrow - Ramones







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0