mind you own goddamn business


Molly och jag var på lokala greken förra helgen, och här i hooden finns det en hel del fina original, ett av dem ser ni på bilden ovan. Han dök på oss och sa att han ville ta kort. Kände värmen i hans erbjudande men såg också alkisögonen så avböjde vänligt. Men han hade varit pressfotograf så här gick det inte att neka, gubben dyker över till vårt bort, tvingar oss först att sitta på samma sida och fortsätter med att förolämpa min kamera.

- Eee den alltid så här seg?
-Ha ru massa bilder på den, därför den inte funkar?


Det fantastiska resultatet, tack för den. Ser ni skepticismen stråla från oss? Pressfotograf my ass.

/sanna

just nu: Isak - Baroness





Kommentarer
Postat av: Bacon

Jag vet inte, jag bara älskar den första bilden. Dels hur han ser ut som en allmänt dragen "uncle Sam", dels hur jag vägrar sluta äta någonsin. Vi borde kunna göra ett kollage med "bacon eating stuff" som tema...

2012-07-10 @ 01:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0