If life gives you melons, you might be dyslexic



Håret efter en tvätt, mörkt lila och blått längst ner. 

Har precis ätit sen middag bestående av frukostmat, lyckades steka ägget så det såg ut som en pannkaka. Så då blev jag sugen på sådana. Kanske får knalla iväg imorn och köpa mjölk och göra amerikanska varianter till brunch.

Trillade in en till skiva på posten idag, Woods of Ypres är bandet, nutida kanadensisk doom.



Lite illa att de har den här låten, By the time you read this, I will already be dead, nu när sångaren tyvärr gått bort. By the time you hear this... eh, sånt jag tänker på. 
Men plattan är riktigt bra skit.

Nu ska jag spendera resten av kvällen med att äta chokladbollar och se Detroit Rock City.

Kommentarer
Postat av: a.a

Oj du var grymt snygg i nittiotals-brillor O.o Inte alla som passar i sånna! <3 Jag hade sett grymmeful ut i sånna :P

2012-09-24 @ 22:01:49
URL: http://touch-me.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0