Picking up the pices

Sitter och peppar mig själv lite.
Först rfsu så man har påbörjat att få den skiten ur världen.
Sen ska jag ägna resten av dagen åt att få ihop mitt liv lite.
Träna, städa, göra första testet till lokförar utbildningen, städa, diska, laga mat till mig och Sanna.
Matlåda att ha till monsterpasset jag ska jobba imorrn.
Förhoppningsvis finner jag modet att lägga ifrån mig kalashnikoven nån gång framöver...
Känner mig förövrigt lite såhär idag, förhoppningsvis hittar jag väll modet att lägga ifrån mig kalashnikoven snart dock.
Har också blivit väldigt sugen att använda endel av pengarna jag tjänat på att jobba julbord till en ny tatuering, men jag antar att det får vänta tills jag har kunnat testa mig för alla lustiga blodsmittor...
Shine on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0