Vardagsfilosofi.

Lathet är lätt en av mänsklighetens största tillgångar i mina ögon. Frågor som "hur kan jag göra det här lite lättare?" har antagligen lett till en del mindre framsteg som visat sig vara rätt stora (Det här är också anledningen att jag i princip inte tror på krig. FETT krångligt att hålla på med. Kan inte vara naturligt för människor).
Särskillt om man kombinerar det med människors allmäna leklust. (Scouter om några vet det här... Matplats tre meter högre upp i luften än vad som är "säkert-avstånd-till-marken", eller varför inte med en inbyggd hamock att spela ukulele i?) 
Erhm vart var jag. Just ja, lathet.
Strömavbrott i några timmar här i söderort, aka Dags att frosta av frysen om du är lite lat och smart.
 
Skulle lagt in en bild av Orangutangen från Mort Walkers "Arken" här, men jag hittade ingen bild, så ni får hålla till godo med den fina tanken, och att jag kommer ha träningsvärk imorgon (stjärna i kanten till de som känner igen skämtet).
 
Shine on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0