Jag är lättimponerad, och jag gillar sharpy-pointy-thingies, WIN!

 http://fuckyeahscifiwomenofcolour.tumblr.com/post/37413846476/author-scott-lynch-responds-to-a-critic-of-the
 
Okej, världens kortaste inlägg kanske, inte, oh my I'm babbeling, it's on.
Läste just den här responsen av en författare på kritik av dennes bok, som jag visserligen inte har läst än. Men vid alla gudar om jag vill läsa den nu!? Ja, ja det vill jag.
Fantastiskt. 
Så alltså, vi har en svart, medelålders tvåbarnsmor med inte en utan två sablar som bara tänkte "fuck it, jag plundrar några skepp!". Jag gillar konceptet liksom. Sofistikerat. Eller något annat ord som jag inte kommer på nu, som betyder något helt annat.
 
Vänta... Finns den att köpa online kanske?
 
Ja det finns den! Nice, nu vet jag vad jag ska köpa till mig själv i jul.
 
Förtjänar jag efter 50 shades of shit. (Tror jag återkommer med en rant om den någonstanns mellan att jag faktiskt fått ner hat nivån och läst ut den, och det att jag desperat halsat en liter tysk fulvodka i ett försök att glömma det/komma över mitt självförakt över att jag läste den.).
 
Bacon, over and out! *förvinner babblandes in i mörkret*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0