Graveyard på Katalin, Uppsala


I början av mars tog jag tåget till Uppsala för att hänga med Michan och se Graveyard på Katalin.


Efter middag och vin kom vi inrusande nån minut över åtta och hör att de börjar. Endast på Katalin barn, stället där band börjar på utsatt tid.

Vi kastade in våra grejer i en obemannad garderob och kryssade genom publiken ända längst fram, utan några problem.


Längst fram och dansa, det är så vi gör det.


Graveyard levererade som vanligt, Michan blev frälst, tar helt åt mig äran för det:) Hade inget med the awesomeness som är Graveyard live inte, bara min förtjänst.


Och så här såg ajg ut, lite Motörheadtröja och jeansväst, mycket lämpligt. Måste bara lära mig stänga dörrar innan cambilder tas.

/sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0