3 days of London madness. Del 1


Förra veckan var vi i London för att se Black Stone Cherry och hänga runt lite. Lämnade ett småkallt Sverige på onsdag morgon och landade i ett sommarvarmt London, fuckin' fab.

Walking pictures, på väg till middag innan spelningen.


Gatorna i London är mycket roligare än motsvarigheten i Stockholm, som ni kan se.

Men sen tappade vi bort oss lite på väg till HMV Forum där Black Stone Cherry spelade, sista datumet på en slutsåld turné. Vi gick lite fram och tillbaka enligt olika anvisningar innan nån, host Mollys kompis, kom på att de hade gps i telefonen, haha.



Black Stone var så klart jättebra, som vanligt. Inget mer att säga där. Var tokvarmt och lagom trångt.


Efteråt hade vi överdrivet kul med ett plastsvärd, som nu hänger på vår vägg i köket efter förvånansvärt lite flygstrul (helt ok att ta med plastsvärd tydligen, även fast killen i kontrollen var tvungen att kolla upp det), som killarna hade hittat i nån loge.


Överdrivet kul I say!


Jag sörjde lite att Electric Wizard spelade två kvällar efter vi åkt hem, kände att det blev för många dagar borta från jobbet att stanna kvar. Men man kan ju inte se alla spelningar i livet, om man inte är Josse så klart.


Aningen sliten dagen efter blev det British Museum för Molly och mig. Efter att återigen gått lite åt fel håll och sen runt allt.


Var tvungen att ta lite sittpauser och höll på att somna lite då och då. Museum när man är dagen efter-trött fungerar inte, så efter ett tag gav vi upp och jag tvingade med Molly på shopping istället, då var vi iaf ute i solen och blev lite piggare. Och några skivor rikare. Mycket bra.

Får räcka för ikväll, ska klämma ur mig ett inlägg till om nån dag, när jag inte ska sova.

/sanna

just nu: Hurricane - Sigiriya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0