120403


Det snurrar tydligen lite i mitt huvud för idag råkade jag åka till jobbet en timma tidigt. Mental vintertid fortfarande aktiv i guess.

13:16 sitter jag i Sumpan och väntar på bussen till jobbet, känner mig lite stressad eftersom jag börjar halv och bussen borde varit där redan. 13:16 inser jag också att jag börjar 14:30, precis som vanligt, som jag alltid gör och gjort i ett år, gahhhh.

Men mitt misstag gav mig lite tid att second hand-shoppa lite, hittade två fantastiska ramar som jag fick för en tjuga styck, snubben på Myrorna påpekade att den ena hade ett trasigt hörn och prutade själv ner den till 20 från 40. Lovade också att samla fina guldiga ramar till mig, tills nästa gång.

Nu gäller det bara att lista ut vad jag vill ha i dem.

/sanna

just nu: Narrow Line - Imperial State Electric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0