Sveriges närmaste stad


Josefin drog igår med mig till Enköping. Självklart inkluderade resan en språngmarsch till tåget, alkohol, sämsta middagen bestående av en dubbel french hot dog, gå lite vilse och replokal.


Och som vanligt när jag ber någon använda min kamera är det så här resultatet blir. Efter en förklaring om hur man gör. Och folk blir alltid lite förolämpade när jag förklarar att man ska hålla ner knappen en bit tills det blir grönt och då trycka ner hela vägen. Men sen är bilderna likafullt blurry deluxe så jag fortsätter säga det.



Själv var som valigt bästa dräng och vi löste det själva. Jag tror faktiskt man kan se hur trött jag var här.


Och dagens middag på det, Pasta med kantareller, salladslök, zuccini och parmesan.

/sanna

just nu: Parasite - Colossus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0