Graveyard Debaser Medis


Hej Bloggen, ja jag ligger lite efter och har gjort det forever nu. Men senaste veckorna skyller jag på förkylning.

Här kommer iaf förra helgen så jag släpade med mig en lika förkyld Cissi på Graveyard som körde gig på Medis. Det vart fullt innan 22, precis som vi räknat med. Men inte trångt ändå, nice som fan.


Hade glömt att ladda kamerabatteriet, så de två förbanden blev lite bortprioriterade. Hade för mig själv bestämt att jag skulle stå och ta det lungt, bara nicka med lite, till Graveyard, men se det går ju inte, så det vart fullt ös. Och jag blev faktiskt inte mer förkyld så det gick ju på det stora hela bra.


/sanna

just nu: Jealous Guy - Deftones

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0