Monster Magnet + Black Spiders


För en vecka sedan var jag på Göta Källare för att se Monster Magnet köra sin debutplatta, Dopes To Infinity.
Förband var fantastiska Black Spiders, som alltid verkar ha sjukt kul. Och har en trummis som ser ut som han har ett psykotiskt bryt bakom trummorna.



Och sen var det Monster Magnet, som var förvånansvärt bra. Jag brukar tycka att det saknas lite känsla, när jag sett dem tidigare, men nu när de körde Dopes To Infinity bara öste de, mycket nöjd.

Hann också med att få komplimang från Dave Wyndorf om att rött är min färg. Mitt svar: Thank you, I've heard so. Ja, det är så man tar en komplimang.

/sanna

just nu: Big City Lights - Black Stone Cherry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0