Ghost + In Solitude + Stench


Fullt ös den här helgen med både jobb och dubbla spelningar. Började med Ghost+förband i fredags på Strand. Stench var första bandet ut. Jag kom precis i tid, tur att allt var lite försenat.


In Solitude som andra band, var otroligt bra. Ghost var ju kul att se så klart, men In Solitude är fan bättre live. Gillade nya låtarna också, ska bli kul att höra skivan snart.

Den 27 maj kommer nya skivan.



Stod lite längre bak under Ghost, inte lika lätt att fota då, som ni ser så sket det sig lite, haha. Men stämning hävdar jag!
De körde sin cover på Here Comes The Sun och jag var nöjd.


Bokade mig lite tåg ner till Metaltown, och kanske West Coast Riot, idag. Ska bli intressant att se Ghost på sommarfestival, kan bli pannkaka minst sagt. Tänk er Ghost spelande mitt på dagen, rökelse och kåpor i skinande sol, love it.

/sanna

just nu: Clear Windowpane - Saint Vitus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0