Vart är Egg med kameran när man behöver henne!?

Gör ett avbrott i mitt pluggande och min blogg-tystnad för att dela med mig av lite skadeglädje.
Bacon är sjuk idag, något som antagligen beror på att jag hade feber i lördags och sedan klev upp 04 för att jobba 06.30 till 17 nånting i söndags.
Oh ja, min kropp skrek av lycka.
Det har resulterat i lite mer feber idag (måndag) samt huvudvärken from hell (nu vet jag hur tor måde efter slagsmålet med hrungner typ).
Efter att ha ordinerat mig själv att slappa hjärnet idag har dock huvudvärken börjat gå ner och jag sätter mig för att läsa lite om yoga och ta igen vad jag missat i skolan idag.
Men hur skulle en Molly kunna plugga utan lite poki (powerking)!?
Sagt och gjort, hämtar en burk innan jag sätter mig på sängen för att mysa med min bok.
När jag sedan drar upp knäna mot hakan för att få lite extra myskännsla glömmer jag helt den nästan fulla burken med poki jag just tagit en klunk ur.
SÅ JAG KNÄAR UPP BURKEN I NÄSAN!!!
Det hela resulterade i en 3 minuters tystnad (alla vet ju att enda gången molly är tyst är när hon har ont), följt av ett fuuuuu ljud och det faktum att vänster näsborre är i princip obefintlig.

Ser rätt normalt ut i övrigt, ingen blodutgjutelse mer än ett liiiiiitet sår och så en lätt rodnad, men ingen näsborre.
Behöver jag nämna att jag har ont i skallen igen?
Och tänderna av nån jävla anledning...

Men då vi vet att skadeglädje är den enda sanna glädjen, tänkte jag att jag skulle dela med mig och sprida lite lycka! :)

Shine on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0