Motörhead & Blonde

Sitter hemma i sundsvall och chillar, väntar på att min buss ska gå 00.20. Tur att man har lite ny musik att lyssa på, och familj att umgås med så klart.
Men Sylosis har äntligen släppt sin nya platta, Edge Of The Earth, på spotify till och med, så medans päronen kikar på Skavlan lyssnar jag in mig på den.


Dagen har fyllts med burritolunch, hårklippning och -toning hos bästa DorionSalong Barock och till slut inhandling av Motörheads vin, en australiensisk shiraz. Systemet i Sundsvall hade råkat beställa lite för många så det fanns på lager utan att man behövde beställa, så Egg'n'Bacon har nu tre stycken i sin ägo. Fast de får stanna i Sundsvall några veckor till, pallar inte bära dem nu när jag tar bussen.

/sanna

just nu: Kingdom Of Solitude - Sylosis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0