Chicks with hats


Hunnit med mycket idag, pilates, jobb, gå på stan med Josse, middag med Elina. Produktiv tjej.

Josse och jag hittade lite hattar att prova, min hade till och med en emomönstrat band.


Men inga hattar blev det, däremot de här från H&M, 29 spänn tyckte jag de lätt var värda.

Elina och jag gjorde spenatpaj, fick med mig lite recept från mamma när jag var hemma. Sen var det youtube som gällde och Darren Hayes-snack.

Savage Garden är lätt nåt av det enda bra som kom på 90-talet. Åh, falsetten, fint! Pop i dess bästa form, coming from a metalhead that is. Fast kan inte låta bli att tänka hur bra det skulle låta med lite riktiga gitarrer.

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0