Imperial på Marie Laveau


Här kommer då ett efterlängtat inlägg om Imperial State Electric, för en vecka sen körde de ett gig på Marie Laveau. Jag åkte direkt efter jobbet så jag var tvungen att skaffa mat först. Efter några turer angående vad det hade, och det mesta var slut, skulle jag ha en ost- och skinksallad. Det här är vad jag fick. Salami, ost, ägg och ananas, känns som fyra olika sallader. Och en polarkaka på det!



Efter att jag suttit och lyssnat på bokcirkel vid bordet bredvid ett tag kom Cissi och gjorde mig sällskap.


Lite egopic.


Sen efter mycket väntande i världens varmaste lilla källarlokal körde de igång. Då hade Cissi redan hunnit få två spanjorer på sig, de hade svensexa i Sverige och tänkte väl få till det med en het blondin.


Det var jättesvettigt, det rann om oss. Lite som att vara i ett tält på festival klockan 12 på dagen i strålande solsken, not nice at all.

Btw så har det tydligen regnat lite på Sweden Rock idag, känner mig lite gladare av det. Jag är en dålig människa men vad fan, jag är ju hemma istället för att vara i Sölvesborg.


Men nu i efterhand så väljer jag att se det som varmt och mysigt. För spelningen var ju bra och då spelar allt annat ingen roll.


Lite suddig setlist.

And that's all for now.

/sanna

just nu: Home Is For The Heartless - Parkway Drive



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0