Roadtrippin'


Tillbaka i Stokholm efter blixtvisit på Peace & Love. Josefine och jag bestämde oss för att dra dit igår utan annat än vaga förhoppningar om onsdagsbiljett. När vi kom dit gick allt vägen så det fanns både biljett och sovplats fixade vi också, flyt!


Dekorationen på festivalen, lite skeptisk. En guldsprejad husshållsrulle bland annat.

Men nu har vi hunnit med två Sick Puppies-gig på två dagar, jag har blåmärken lite överallt utan att ha en aning om var de kommer ifrån. Utom de på knäna, där körde jag nästan en favorit i repris från förra sommaren (knalla ner i en grop och ställa sig på knäna), enda skillnaden var att det inte var asfalt utan gräs den här gången, mycket skonsammare. 
Blir bilder från spelningarna senare, lite för många för att jag ska orka gå igenom dem nu.

/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0