tuesday

Var en vända på Indiska idag, kikade på deras rea med halva reapriset. Hittade en jobbtröja, börjar få till en hel del svarta tröjor nu, men med klädkod så måste man. 

Köpte en vas till köket, lila för att matcha, så nu gäller det bara att vi får lite blommor, hint hint...
Men hittade så klart lite grejer på ordinarie pris, som jag var stark och inte köpte. Skålar, i alla former, vill ha. Och den ovan var ju så fin, ännu mer så i verkligheten, varmare färg. 

Shoppingvändan kom från att jag var tvungen att åka in till stan och köpa en liten reseguide, Linda och jag funderar, planerar, ju att åka till Marrakech i februari, och jag ville ha mig en Lonely planet.


Så nu blir det till att läsa lite och drömma om resor, men Khoma i hörlurarna, inte lyckats släppa dem, förrutom för några timmars repeat på Dead To Rights igår. Life could be worse.

/sanna

just nu: 1909.08.04 - Khoma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0