onsdag

Linda och jag spenderade lite tid framför datorn och i telefon och bokade vår Marockoresa, åttonde februari åker vi. En vecka i Marrakesh, sweet. Mindre än en månad kvar.
Känner att jag förtjänar lite semester, sommar är ju festival och i övrigt jobbar jag ju mest. Så hej då jobb och Sverige, en vecka är vi fan värda.

Köpte nålar idag, den Molly har är försvunnen i lägenheten någonstans, inte helt betryggande. Så nu ska jag sy i en knapp, och fästa de andra lite bättre (eftersom den är ett, jättefint, men ändå, fuskbygge från gina), på min nya jacka. Känner att min vinterjacka är lite för grov för tövädret som är nu och det var ju rea.

/sanna

just nu: Stop Making Speeches - Khoma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0