my precious


Har äntligen köpt ut min underbara turkosring, är så kär i den, kommer ha den på mig jämt. Råkade vänta så länge med att köpa den att den hamnade på 50% rea, oops... Märket är Espirit, mycket finare smycken än kläder tycker ja.

Den andra ringen är köpt lite innan, var tvungen att skynda mig innan en prishöjning, för att matcha turkosringen. Nördig, jag? Vadå?

Köpte precis resa tur och retur till Sundsvall i slutet av januari för att gå på lite konserter, passade perfekt in på min värdecheck, tack sj!


/sanna

just nu: Asleep - Khoma

Kommentarer
Postat av: sofiasniper

NEJ! Du skulle åkt i februari istället, då spelar Håkan! Jag vet att du vill se han. Men framförallt kanske jag är i sundsvall då :D

2011-01-10 @ 01:24:01
URL: http://sofiasniper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0