Men vad FAN?

Idag dömdes två ganska framstående svenska fotbollspelare för att ha köpt sex. Inget fel i det, trafficing är vidrigt och borde inte förekomma. Alls. Dock känner jag att motiveringen till att svaranden borde ha vetat att det var tvångsprostituerade, eller prostituerade överhuvudaget (ja jag anser att det är en skillnad på att sälja sin kropp mer eller mindre frivilligt och att fraktas över från typ Ryssland mot sin vilja och våldtas tills man inte orkar säga ifrån längre.), är lite... eh.. Fittig?
De hade kort kjol, uringat och var hårt sminkade.
Mina damer och herrar, betrakta kvinnan på bilden i inlägget nedan. Hora!
Eller betrakta för den delen de flesta bilder i den här bloggen.
Jag bacon, och sanna, är alltså horor. En epitet jag kan ge mig själv helt utan att ha sålt sex!
yay me!
ahh..Juste, kvinnorna pratade engelska med brytning med.
Note to self: Våga för fan inte åka utomlands och ha kjol medans du öppnar käften, för då kommer den där svenneaccenten avslöja dig som det luder du är.
Ja, jag är arg.
Trode samhället tagit sig längre än såhär.
I alla fall högsta domstolen.

Vart fan är burkan?

Nej jag ska inte ha mens. Käft!

Första jag fick lära mig när jag pluggade historia var "vi kan inte se lagar och domslut som en faktisk bild av hur samhället såg ut eller dess allmänna moral, det är snarare idealbilden av hur man ville att samhället skulle bli" quote, direkt från skrivboken. Fuck det här samhället, jag hoppar av.

Jag lämnar er, med löftet om framtida trevligare läsning, och en bedjan till alla fruktbarhetsgudar att min dotter föds som man.

Shine on!


sannas små bonustankar

Oh, såg att bacon bloggat lite mer, she's on fire now.
Måste bara hålla med lite om inlägget. Läste också om det här för någon dag sedan, tänkvärt är att DN utelämnar namn på fotbollsspelarna, trots att man läst vilka det är överallt annars. Hanna Fridén gjorde ett bra inlägg om saken.
Hur fel sexköp än är så tycker man ju att det är den som betalade som skulle åka dit på det, vart finns den människan i sammanhanget. Och att döma någon på grund av vad som i verkligheten kallas förutfattade meningar känns inte som något som hör hemma i Högsta domstolen.
Sen att det är allmänt tacky och killarna säkerligen visste att det var horor är en helt annan sak, som karma kommer kicka deras ass för.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0