Råckståck


Bara lite efter, men här kommer lite bilder från Råckståck. Blogg.se ger mig inte mycket tid, det ska vara nån uppdatering snart och då kan man inte skriva något, taskig tajming där.

Hängde med Linda och Fredrik.



På fredagen var det Crashdiet, inte så mycket mer med det.


De hade en lite motorsågsscen mot slutet som jag fullkomligt bröt ihop av, oh the humor.


Treat avslutade fredagskvällen på Råckståck, inte helt min grej, satt och hängde i spegelsalens underbara soffor.


Sen blev det en kort vända på krogen där jag hittade några förrymda vänner.


Och festivalens höjdpunkt, Imperial State Electric, var först ut för mig på lördagen. Så sjukt bra, bästa jag sett dem. Alldeles lagom länge och bra storlek på scenen.



Istället för vanliga gitarristen var det Robert Pehrsson, som spelar med Nicke i DeathBreath och i Dundertåget som var där. Fint det tyckte jag och var nöjd.


Helgens enda egopic, konstigt nog.


Sen var det Bullet, och en hel massa dåliga bilder tog jag visst. Men men, you win some, you fuck some up.


De körde lite låtar från nya plattan, kul att höra.


Är alltid kul att se Bullet. De bästa med dem är att de ser ut att ha så roligt själva, inga emotendenser där inte.


Sen var det dags att se Fredrik med band, All Electric. Kan inte komma ihåg att jag sett dem tidigare, men det var ett jävla ös, sjukt nice.


Sist ut var Kristet Utseende. Är kanske enda människan från Sundsvall som inte lyssnar på dem, alls. Men kul för alla andra.

fem minuter tillgodo innan uppdateringarna startar, speedy of me.

/sanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0