I love the smell of new shoe in the morning


Det utlovade skoinlägget är tydligen försvunnet i blogguppdateringen, men jag har ju köpt ännu mer skor sen dess så gör ett nytt.
De ovan köpte jag precis innan jag drog, Vagabond för 200 spänn, kan jag få ett FYND?


Mer fynd, tre par Converse för 300 spänn, me like. Och ja, de har väl trillat av nån vagn eller andrasorterats, men så crappy kvalitet som "riktiga" converse har spelar det ju ingen roll, 600 spänn för tygskor 'r ju ett skämt. 
Mina köpte jag i en liten butik i Marrakesh, bästa snubben som sprang upp och ner för trappen för att kolla storlekar och färger. Och han var bra på engelska, gubben i sig var ju ett fynd:) Synd bara att de inte hade svarta med svart märke i min storlek. Men nu är ju i alla fall sommarens festivalskor fixade.

/sanna

just nu: Wannabe in LA - Eagles Of Death Metal

Kommentarer
Postat av: Aina

FYND!! Hoppas ni haft det äckligt bra ni godingar!! I vår ses vi igen. Stockholm och praktik is the shit!

2011-02-17 @ 22:05:32
URL: http://ainaiexil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0