Guess who just got back today...

Nu är man tillbaka på svensk mark igen, har ni saknat mig? Har haft det väldigt bra fast nästa gång jag åker till Marocco ska jag antingen ha med mig en karl eller inte vara blond. För hur trevligt det än är att höra att man är vacker blir det lite påfrestande efter fem dagar av ropande och förföljande. Man skulle ju kunna tro att de aldrig sett två blondiner på semester förut. Det var en snubbe som ville "64 us". Antingen är jag lite efter eller så var han inte så bra på engelska, you be the judge.

nu ligger jag i alla fall i sängen, fryser och äter godaste taxfreechokladen.




Försökte uppdatera mig på musikfronten och ser att Foo Fighters ska ha ett exklusivt gig på Nalen den 4 mars som man inte kan köpa biljetter till, bara vinna, gah, vill vill vill! Ångesten om de spelar och jag inte är där, mår dåligt redan nu. händer ju fan mycket när jag är borta utan internet eller telefon, för tydligen hade våra Haleboptelefoner ingen täckning i Marocco.

Hade ju tidsinställt ett skoinlägg som skulle komma när jag vara borta men det har tydligen rymt, ska se om jag kan luska rätt på det.

/sanna

just nu. Empyreal - Sylosis

Kommentarer
Postat av: ed

Jag vet! Tråkigt att få gå dit då..



btw, 22 mars kanske jag kan få låna en madrass hemma hos dig? (a)

2011-02-16 @ 08:40:26
URL: http://edvin.blogg.se/
Postat av: sofiasniper

jag saknar dig.

2011-02-16 @ 23:45:30
URL: http://sofiasniper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0