Vi äter Surbjörns barn

Surbjörn producerade faktiskt lite någotsånär ätbara bäbisbjörnar.
I brist på brödformar bakades hälften i muffinsformar, något som gav jävligt bra resultat, som till på köpet passar i små blommiga pappersmuffinsformar. Oh de cutzeynes!
Ska se om jag kan hora av mig en bild av Sanna.
Utöver det har vi fått en liten extraroomie i några dagar, inte en liten surdeg utan en liten Johanna som är mellan lägenheter. Tror redan vi har bilder av henne här på bloggen så här slipper jag hora iaf!
Annars fortsätter min "produktiva" fas, sitter och småfnular lite med yoga inför en omtenta, ett rituellt stressmoment när man misslyckats med ett moment som student som utförs för att blidka CSN-gudarna.
Utför lite rituell hyperventilering också.
Skiter i att städa mitt rum, väntar på att alla kommer hem så att vi kanske kan äta lite tacos...
Hoppas att Sanna inte blir gammal och dör i bilköerna påväg till kungens kurva där hon ska pilla på ny dator.
(Jupp det är därför hon inte uppdaterat.)
Shine on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0