12 augusti del 1 (?)

En liten gris som somvanligt vandrat på avägar på sina små borstiga ben har än en gång nosat sig tillbaka till vår fina blogg. (jag säger vår, av hävd!)
bacon is back!
Lovar inte att återkomma oftare, då jag inte vill bryta löften.
Men jag har dock lovat migsjälv att ha ett lite roligare liv framöver, så jag har lite mer att blogga om...
Eller eskapader som sanna kan blogga om i vart fall!
Bacon har som den lilla kronhoregris hon är jobbat väldigt mycket i sommar, men om två dagar får det vara nog med jobb!
Iaf för några dagar...
Först blir det nämligen ledigt, sedan blir det packa, sedan blir det två dagar av pepp... Sedan ska lilla grisen molly rulla i den bästa av lerpölar, nämligen den som uppstår på en tysk metalfestival när jord blandas med öl!
Sitter just nu och peppar järnet, trots att jag borde sova inför jobbet imorrn.
Men, vem behöver sömn när det finns rock? Och koffein...
Överväger nikotin
Amfetamin?
Early morning's killing me!
Planen för hösten och det ni eventuellt får höra mest om är:
  • Gå ner de 5 kilona jag lagt på mig av att jobba med mat några veckor i sträck (att jag blandar socker och smör talar vi tyst om). Så ehh.. Sundare livstil, lite träning...lite.. mindre...Smör med socker.
  • Skaffa ett jobb med mer än 102 kr i timmen, eller nått sånt. Vettiga tider?
  • Festa!!! Summer breeze, Black stone cherry min födelsedag i göteborg, skåpsupa och käka nått nice med Sanna nu på söndag när grispasset frukost + brunch är slut, och massa annat.
I övrigt har jag varit och tränat på Eriksdalsbadet, något som gjordes mycket angenämnt dels av att de tillskillad från i chateau du nuff har tv, och dels av att de målar om 25 meters bassängen...
Har man inte råd med bira så... tinner + träning = +/- 0?
Just ja, glömde ju en viktig punkt på min lista!
  • Warhammer 40 k- Dark eldar skall införskaffas och målas, och sedan ska spacemarine rövar sparkas! Till att börja med 1000 poäng, sedan blir det kanske lite tyranider som omväxling...
Förhoppningsvis blir både jag och armen snygg så att bilder kan uppladdas till bloggen! (Även om jag är tveksam till att lägga upp bilder på fröken Hesparax, vill ju inte bli utsnyggad på egen blogg...)
Over and out, Shine on!
Noice in my ear- Tinnitus

Kommentarer
Postat av: michan

welcome back!



har en känsla av att de iaf kommer vara en hel del att blogga om i november ;)

2011-08-12 @ 22:56:40
URL: http://snickarn.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0