110805


Inte så talande bild, jobbar hela helgen så inget som ens liknar festande för mig. Sitter och chillar med lite musik och har inte godis, why I don't is beyond me.

Börjar upplave vår, nyligen sociala,  granne som creepy. Han jobbar också ute i Bromma och idag var han förbi och hälsade på mig när jag jobbade. Har alltid trott att jag vill vara vänskaplig med grannarna, men nu skulle jag vara mer än nöjd om det inte sträckte sig längre än en vänlig nick när man passerar i trappen. Dålig musiksmak har de också, och så spelar de högt.

Ärligt, insåg precis att det jag trodde var bas i min låt är grannarna som lyssnar på tacky skitmusik jättehögt... jag lyssnar med in ears, borde blocka.

/sanna

Just nu: The Watcher - Enslaved

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0