Michael Monroe, Debaser Slussen


Igår var det Michael Monroe med band på Debaser Slussen. Jag slutade inte långt innan det började så det vara lite panikspringa men missade bara nån låt i början till slut.

SpiderMike, SpiderMike, does whatever a SpiderMike does.

Hängde uppe i taket gjorde han och studsa runt som vanligt, skitfint. Och Ginger stod i sitt hörn och såg pundig ut, jag saknar allt Wildhearts lite.


Hittade Linda och Fredde efter spelningen, eller tekniskt sett så hittade jag Linda under spelningen, men var lite för trångt för att ta sig till henne. Så kramkalas efteråt.


Min look för dagen. Svarta jobbkläder och så körde jag på lite läppstift. Är det bråttom får man göra det lätt för sig.

Imorn blir det Bandit Rock Awards med Josse, kanske nån fler. Mysmiddag på Mariatorget ikväll.

/sanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0