Cancer Bats - Stampen


I söndags var jag på Cancer Bats. Kom dit i tid för att se det andra förbandet, Vera Cruz från Frankrike. Basisten var ute och vandrade bland publiken lite till och från.


Och sen var det Cancer Bats, sjukt bra. Aldrig sett dem förrut och hade på känn att det skulle vara värt det, och jag hade så rätt.


Man stod ganska nära, låg scen och källarvalv. I Gamla stan låg lokalen så ni kan ju tänka er hur det var där.


-Ska bara chilla lite här nere med er innan jag fortsätter spela. Och se bad ass ut.
Gillar att sångaren i Cancer Bats bara tryckte tillbaka folk som klev upp på scenen under spelningen. Core-folket har ju inte mycket vett, gasnka dryga att vara på spelning med.

Sångaren hade i alla fall snyggaste Kvelertaktröjan, aningen avundsjuk. Och trummisen hade på sig en t-shirt med At The Gates, skandinaviskt tema för gästande kanadensare. Sånt gillar vi.


Och så här såg jag ut, tack Cankitup.se. Dagens konsertoutfit, check.

/sanna

just nu: Ain't It Fun-Rocket From The Crypt



Kommentarer
Postat av: Joseifne

hot hot hot!



och ja, haha, jag uppdaterade Konserter 2011-listan igår eller förrgår eller nåt ;)

2011-04-28 @ 21:21:28
URL: http://lightzonemusic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0