wednesday


Hämtade ut mitt paket från Ginza idag, och jag hade fått en present från dem. Eftersom jag nyligen adressändrat fick jag en flyttpresent, jag fick Titanic, wtf? Haha, ja det var ju en fin tanke iaf, tror jag ska skicka vidare den, kan nog glädja nån annan.


Sitter och lyssnar på Avenged Sevenfold, på cd-spelare och helt plötsligt är skivan bra, riktigt bra. Spotify dödar musik. Hur bra tjänsten än är så kickar skivor spotifys ass.

/sanna

just nu: Buried alive - Avenged SevenfoldB

Kommentarer
Postat av: Jossan

baaajs jag har lyssnat igenom skivan två ggr och känner inte behov av att lyssna mer. så ville jag INTE reagera på den..



i övrigt. GE MIG skorna på min blogg. snela?

2010-09-22 @ 21:34:16
URL: http://lightzonemusic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0