tuesday's gone



Satt och kikade igenom lite gamla bilder på smycken jag gjort när jag jobbade på Pearlchain, typ förrförra sommaren, blev sugen på att göra lite nytt. Har det mesta av mina smyckesgrejer här nu, så kanske ska fixa ihop nåt, kvällen är ju bara barnet än.
Tappade tyvärr armbandet ovan på en gång, jag använde ett magnet lås... det gör jag inte om, det sög hästballe.

Finaste gröna löven vi fick hem. Man ville ju behålla allt man gjorde egentligen, men tror det var nån tant som köpte det här.

Fick lite bonusjobb idag så det har inte hänt så mycket förutom det. Egg'n'Bacon avslutade kvällen med lite Nollor och nördar, en av mina topp fem-serier, som jag listat tidigare. Så många bra skådisar som började i den serien; James Franco, Seth Rogen, Jason Segel, Busy Philipps, och då nämner jag bara några.

/sanna

just nu: Celestial Crown - the Sword

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0