tuesday


Igår var jag och fotade de här två hetingarna inför ett litet hemligt projekt de håller på med. Blev en heldag som slutade med att jag träffade Maja och hennes kompis för middag, sjukt nice. Äter ute alldeles för lite, får lägga det på min att göra-lista inför hösten.


Min mat, bacon ost och kött, mm:) Vi var på Underbara bar där det var standup-kväll. Blandad kvalitet på förmågorna, var en brud som var helt sjukt usel, och man kan ju fan inte skratta åt sina egna usla skämt. men snubben som avslutade var iaf bra. Är tydligen det varje tisdag, 20 kronor inträde.

I novermber kommer Monster Magnet till Sverige, kör gig i Göteborg, Malmö och Stockholm. Den tolfte november är det som gäller för Stockholm, på Klubben, gonna be good. Om det nu inte blir nån knarkrelaterad inställning, men håller tumme. Har bara sett dem köra festivalgig, så det här kan nog bli bättre, lite mindre scen är nog bra för dem också, istället för största scenen på Peace & love.

/sanna

Just nu:
Machine Gun Man - Pride & Glory

Kommentarer
Postat av: Josefine

BANDITBÅTEN ÄR 12-13NOVEMBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-03 @ 21:26:55
URL: http://lightzonemusic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0