the people of tomorrow is the children of today

Har precis beställt vad som kan vara ett av de finaste armbanden jag sett, hoppas bara jag känner så även efter att jag sett det på riktigt, eftersom jag har ganska taskigt track record gällande att beställa hem saker.

Dagens sämsta, förutom mitt humör efter jobbdagen när jag inte ätit på sex timmar och sedan misslyckas med att få den kebabtallrik jag beställt, och av hungerångest accepterar den kebabrulle mannen, som tog emot min beställning, fantiserat ihop, är att Graveyard kommer till Stockholm den nittonde november när jag är i Malmö och ser Avenged. fail.com

Satt och lyssnade på Graveyard när jag såg att de skulle spela, borde varit ett bra tecken, men icke.

/sanna

just nu: Blue Soul - Graveyard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0