sleepy sunday


Var på jobbmiddag igår, på Vapianos. En av de bästa grejerna med mitt jobb är att man kan vinna saker varje månad, och nu hade vi vunnit middg, så jobbet betalade, awesome.


Idag jobbade jag lite men innan dess var jag tvungen att springa in och köpa en nya almanacka, tänkte att jag skulle börja mitt nya seriösa ansvarsfulla liv med en större sådan. Och hade sett en igår som det var halva priset på, måste ju ha en fin, som gör en glad att planera och skriva upp saker.

Totally pretty.

Dagens dummaste var när jag sprang in på pressbyrån innan jobbet, skulle handla lite grejer och hade tagit en Coca cola. Och killen i kassan säger "om du tar en pepsi istället så är det rabatt så det bli billigare". Vad fan? Jag har tagit en cola, då dricker jag fan inte Pepsi. Och ville jag ha det så skulle jag köpt en. Do I look like i drink pepsi?

/sanna

Just nu: Cindy, I'll Marry You Someday - Robert Plant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0