one more for the road

Hittade en till, som jag tyckte passade bloggen riktigt bra, haha. Också från tjuvlyssnat.se

Två tjejer ~20 pratar om en festival som den ena tjejen varit på.
Tjej 1: Dags att uppdatera sin lista efter festivalen innan jag glömmer alla.
Tjej 2 (förvånat): Har du en riktig lista över alla?
Tjej 1: Hur ska man annars ha koll på alla efter en festival?
Tjej 2: Men jag trodde inte du var en sån som låg runt med alla.
Tjej 1: Jag menar en lista på vilka band jag sett!

Kanske tid att sova snart, jobbar heldag imorn, var fan länge sen det, så tidig kväll är nog en smart idé.


/sanna

just nu: Requiem - Killing Joke

Kommentarer
Postat av: Michan

haha!! klockren!

2010-09-03 @ 12:31:28
URL: http://snickarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0