hair today

Dagens mest spännande: Jag har bytt sida på benan. roligtliv.com

Mitt hår och jag är inte helt kompisar, jag vill att det ska växa toksnabbt, eftersom jag, kanske, håller på att spara ut luggen, eller i alla fall skaffa en mycket längre. Håret vill bara trassla, lätt att förstå att det blir lite konflikter. Fast mitt hår har inte mått så här bra på länge ändå, har börjat använda en hårlotion som faktiskt ser till att håret inte torkar ut mellan tvättarna. Och jag sover nu mera med fläta, nåt som jag tycker är hysteriskt drygt, och obekvämt, allt hamnar ju i nacken hela tiden, men håret blir inte riktigt lika trassligt när jag gör det. Så jag offrar mig.


annars vore det inte helt fel om mitt hår såg ut så här...


...eller så här.

Även fast det bara var en avfärgningsperiod så trivdes jag bra när mitt hår var oranget. Hittade en bild på Sanna 18 år och oranget hår, bjuder jag på idag.

/sanna

just nu: Imperfect - Stone Sour

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0