between born bad and damaged good

Khoma är det svenska bandet som öppnar för Deftones senare i höst, helt okej faktiskt. Såg dem tidigare i år på P3 live inspelning, Dundertåget var bandet jag var där för, men de var faktiskt bra. Och två förband is the shit, tre är för många och ett är för få, blir så stressigt då.

SÅ det blir Robert Plant för mig iaf, hade två kompisar som skulle gå, varav en var skyldig mig pengar, så när hon tyckte jag skulle följa med kom konsertlogiken fram. Eftersom hon skulle köpa biljetterna och hon var skyldig mig pengar sen innan skulle biljetten bara kosta 200, tokbilligt ju. För så kan man ju tänka... eller? Jag gjorde det iaf, och det känns värt det. Är inte ofta man få se en Golden God.
/sanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0