a normal saturday night


Var ut en liten vända igår, nyktert, eller en öl för mig av sociala skäl, men annars nyktert. Jobbade öppning imorse så det var inte självvalt direkt, utan mer ett måste. Men var nice att komma hemifrån lite, möta upp lite brudar och se lite folk. Och fixa sig så man fick känna sig lite snygg.

Egg'n'Bacon passade på att ta lite "kvällens outfit"-bilder, total sucess, everybody cheers.


Tänkte att jag skulle börja gå in mina nya höst-/vinterkängor igår, tejpade fötterna och allt, men underskattar alltid mina porslinsfötter så nu sitter man med skoskav. Som vanligt. Men snygga är de, och snart sköna hoppas jag.

Skulle vara ledig två dagar nu, men man är ju inte direkt svårflörtad när man erbjuds mer jobb. Om det betalas så jobbar jag. Men är ledig tisdag, så får passa på att njuta då. Och jag ska då fan inte städa eller tvätta. Men vad ska jag göra? Hard one...


/sanna

just nu: Oh my Lord - Buckcherry

Kommentarer
Postat av: sofiasniper

älskar din skjorta sanna! har sökt en sån jättelänge! men är den tillräckligt så man kan ha tights under bara? :)

KRAM

2010-09-06 @ 16:09:25
URL: http://sofiasniper.blogg.se/
Postat av: Jossan

haha najs

jag är också (bara) ledig imorn, efter att ha gått från 3 till 6 jobbdagar den här veckan.

Bra med jobb, men faan vad osugen jag är!

2010-09-06 @ 22:09:01
URL: http://lightzonemusic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0