updates

Fick fint sms av Josse idag om att Avenged Sevenfold ska ha Corroded som förband på några nordenspelningar, haha, hur de nästlar sig in överallt med mina favoritband. Tycker personligen att det är roligare men utländska förband, chansen att upptäcka nåt nytt, men det här är ju kul ändå, men mest för mitt konsertsällskap:)

Passade på att köpa upp mig på ett par biljetter inför hösten igår, Monster Magnet på klubben, med deras förband Seventh Void, den 11 december, och Airbourne på Tyrol den 10 november. De har med sig Black Spiders och Enforcer, från Stockholm. Är så bra bonusband i höst, kommer bli kinda awesome.

21 februari släpper Devildriver sitt nya album som tydligen ska heta Beast. Kommer bli nice, kanske kan innebära vårdatum i Sverige, håller tumme.
Här är lite låttitlar som kommer vara med på Devildrivers nya skiva.

* Dead to Rights
* Hardened
* Bring The Fight (To the Floor)
* Shitlist
* Talons Out (Teeth Sharpened)
* Blur
* You Make Me Sick (Sacred Secrets)
* The Blame Game
* Coldblooded
* Crowns of Creation
* Lend Myself to the Night
Fortfarande toksugen att se Devildriver igen redan i år, Berlin perhaps December, två gånger i år är inte enough, men får det inte att gå ihop med mitt schema så lär inte bli av. Men nästa år tycker jag!

/sanna

just nu: St Peter - Black Spiders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0