Tant Sannas bandtips


Jag vet inte riktigt varför jag fortsätter och kämpa med myspace, internet's abandoned playground. Jag får alltid massa freaky mail som man helst önskar att man aldrig läst. Och mängden friend requests från hiphoppare, really? Do i seem like one of those???

Men ett, ETT, jättebra band har hittat mig, så jag fortsätter kämpa, borde komma fler nån gång. Var nåt år sen de la till mig, men tänkte att jag skulle googla lite om dem idag, och då visar de sig att de är med i roligaste Bones-avsnittet ever. Det som handlar om Black Metal, sweets i corpse paint och Bones som försöker säga skalle på norska, hysteriskt. Jameson heter bandet, släppt en skiva som nu finns på spotify, lyssna på det så vi kan få dem till Sverige, för min skull , please!

Så nu ska jag tvinga Bacon att titta på Bones med mig, Mayhem on a cross
Jameson – Get To The Choppah

just nu: Insaneoflex - Jameson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0