tonight a demon came into my head

Shit, skillz, kom ihåg mitt användarnamn till youtube, som jag skapade för säkert fem år sen iaf, och jag har inte använt det på något annat ställe, me be amazing. Kanske jag kan lyckas visa nån Graveyard video för er, har lyckats vända den också eftersom jag inte tänker så långt när jag filmar. Dagens teknikbedrift, och allt tack vare google.

Sitter med datorn i sängen, tack vare min fina födelsedagspresent jag fick av mamma och pappa, en laptop cooler, funkar faktiskt riktigt bra. 
Fördelen med att vara långt i från de flesta nära och kära när man fyller år är att man kan bli firad massa gånger. Och eftersom jag inte orkar göra hela Sundsvallsinlägget nu, fastanade med allt annat spännande man måste göra när man varit datorlös några dagar, så får bara ni en liten sneak peak från lilla festen mina kompisar hade för mig, med tema, ut-/uppklädning och allt:)



I konsertväg så är The SwordGöta Källare den 11/11 är tydligen inställt, inte alls ok. Tydligen har de ställt in hela Europaturnén, en av killarna i bandet har nån sorts sjukdom med flygförbud. Men emo då tycker vi här i ett dissat Stockholm, suck it up som en riktig norrlänning, hört talas om Atlantenbåtar? Gäller bara att vara ute i lite bättre tid.

/sanna

just nu: Even This Shall Pass Away - Robert Plant

Kommentarer
Postat av: Elina

Gosh what a pretty gal! :)

2010-10-12 @ 00:19:01
Postat av: sofiasniper

MEN ÄRU NÅ SNYGG ELLER!?

2010-10-12 @ 12:00:05
URL: http://sofiasniper.blogg.se/
Postat av: Tove

Pinup. Älskar hatten med rosett! Vi kan fira dig fler gånger! Det var kul. Bra, då har vi en anledning till fest varje gång vi saknar en!

2010-10-15 @ 09:40:12
URL: http://ensallsyntfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0