hate it when i'm wrong

Åh vad jag gillar Sundsvall ibland. Spelning här och man känner folk överallt, MYS! Igår var så bra, Bombus var mycket bättre live än på skiva och Graveyard var precis så bra som de skulle vara, alltså bäst! De körde lite nya låtar också och det låter riktigt bra.
Får slänga upp lite bilder senare, iaf på Graveyard, eftersom det tog två band innan jag insåg att blixten var av och alla bilder blev suddiga, smart brud eller? Gjorde fina movet att tappa min kamera, på andra sidan staketet... Tog upp kameran ur fickan, tillsammans med en snodd jag hade där, så när jag tagit ett fint grepp om snodden trodde jag att det var kamerans band jag höll i, så jag släppte själva kameran, i golvet då. Men den höll, haha, var bara att vänta tills Bombus spelat klart och sen hämta upp den.
-
Och som en bonus till mig så hade Avenyn Hardcore, bästa cidern, sjukt nöjd över det.

Snart är det familjemiddag och sen mys med Lina och Linda, sen får vi se vad som händer, några förslag?

sanna

Kommentarer
Postat av: michan

haha, appropå Hardcore, så hittade jag en i bilen för någon vecka sen... misstänker att de va din eller Mollys ;)

2010-10-10 @ 21:09:17
URL: http://snickarn.wordpress.com/
Postat av: sofiasniper

Även hardcore :D det är det enda jag får köpa ut åt axel för han älskar den! haha.

Det var synd att jag missade när du var hemma. hoppas du hade en mysig helg!

PUSS!

2010-10-11 @ 12:58:02
URL: http://sofiasniper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0