fail.com

Men åh, Nicke Andersson hatar mig, han vill inte att jag ska se Imperial State Electric. De skulle spela på Stadshuset i Sundsvall nu på lördag, men det verkar vara inställt, i alla fall det jag hör från mina kompisar. Finns ingen info någon annanstans än där man ska köpa biljetterna, men man kan faktiskt fortfarande köpa biljetter, so confused. 
Men på den positiva sidan är ett Imperial-gig i Stockholm den 26 november, så ska väl bli nåt i höst ändå.

Sitter och kikar på Monster Magnets nya video Gods and Punks. Den kommer finns med på plattan Mastermind, som de ska släppa 29 oktober, ganska precis två veckor innan de spelar på Klubben i Stockholm. Har inte köpt biljetter än, men ska lätt dit. Det låter fortfarande bra om Monster Magnet, skönt att höra, gubbarna kan fortfarande.

/sanna

just nu: Gods and Punks - Monster Magnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0