Boiled goose


Gjorde pizza för någon dag sen... eller jag gjorde inte så mycket, Bacon hade gjort deg och sås och kavlade åt mig, så jag fixade bara min fyllning när jag kom hem efter jobbet, sweet. Blir bortskämd här.

Upptäckte igår att the Lonely Planet finns på spotify, kommer var det som gäller på alla förfester nu, Like a boss, Jizz in my pants och Dick in a box, kan det bli bättre? Eller jo, om de haft med Motherlover också.
Har ni aldrig sett klippen måste ni se dem först, annars tappar man effekten, men när man har sett dem redan räcker ju musiken för att komma in i det. Så awesome!

Nu är det snart en tur till IKEA med Cissi som gäller.

/sanna

just nu: Natalie's Rap - The Lonely Island & Natalie Portman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0