one stone sour, please. and make it strong

Sitter och tycker synd om mig, den förväntade förkylningen har börjat komma nu, satt sig i halsen. Tröstar mig med lite B-sides från Red Hot Chili Peppers. Bra skit.

Hunnit en liten bit längre in i bildernas värld så nu får ni Stone Sour-giget från i torsdags.


Underbara Hell Yeah var förband, sjukt klockrent namn förresten.

You want one more song?
HELL YEAH!!!

Synd att publiken var lite dum och inte utnyttjade det. Överlag fick de ett lite svalt mottagande, de är inte så stora i Sverige, but I like:)



Vore kul om de kom tillbaka så man kunde få en hel spelning, de fick ju köra så kort nu, men det de gjorde var riktigt bra.


Icon on drums, Vinnie Paul, tidigare i Pantera.


Sen var det Stone Sour, som så klart var amazing, de är bandet jag saknar mest nu, kan inte förstå att jag inte såg fler gig på den här turnén, hade nog förträngt hur bra de är. Och Corey Taylor är så sjukt bra frontfigur, och i princip enda människan som blev snygg av att klippa sig, unprecedented in my world. han har karisma, plus att det verkligen känns som att han gillar det han gör.

När de körde på Klubben, 2007 tror jag, så grät han för att han var sjuk, och förklarade att det var så jobbigt när man inte kunde ge allt till fansen, fint! Önskar man varit där.

Stone Sour med Bother.


198 cm James Root, också från Slipknot


Har den här som bakgrundsbild på datorn, love it, precis innan Corey humpar gitarristen lite, så fint, man ser verkligen hur han förbereder sig. Stone Sour är då bandet som, istället för en Wall of Death, kör en Wall of Dance. Lovar att vakterna blev lättade då.


Bara för att Corey Taylor är lite bättre än alla andra.

/sanna

just nu: Rolling Sly Stone - Red Hot Chili Peppers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0